خودکار تبلیغاتی
نوشته شده توسط : شادی

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی هدیه ای مناسب جهت تبلیغت محصولات و خدمات شما

تبلیغات یک فرایند برای شناخته شدن محصولات، فرآورده‎ها‎ و خدمات یک شرکت و یا یک کارخانه‎‎ ‎می‌‎باشد. در تبلیغات کوچک یا بزرگ بودن محل تولید اهمیت ندارد بلکه آنچه که مهم است و موجب جذب مشتریان‎‎ ‎می‌‎گردد، شیوه ارائه و بیان تبلیغات‎‎ ‎می‌‎باشد. برای تبلیغات شیوه‎ها‎ی متفاوتی وجود دارد اما یکی از راه‎ها‎ی ماندگار و تأثیرگذار، حک کردن نام شرکت یا مؤسسه بر روی اشیا کوچک و تزئینی‎‎ ‎می‌‎باشد. این اشیا که معمولاً بصورت هدایا بین افراد رد و بدل‎‎ ‎می‌‎شوند مکان مناسبی برای معرفی و شناساندن محصولات و بطور کلی تبلیغات‎‎ ‎می‌‎باشند.
به عبارت روشنتر از گذشته‎ها‎ی دور تاکنون هدیه دادن یکی از روش‎ها‎ی ایجاد حس اشتراک و ایجاد روابط عاطفی میان انسان‎ها‎ بوده است.‎ ‎افراد با توان بیشتری از اشیا کادویی مراقبت‎‎ ‎می‌‎کنند. همچنین هدایا و کادوها به علت یادآور بودن خاطرات خوب، بیشتر از سایر وسایل مورد توجه قرار‎‎ ‎می‌‎گیرند و افراد آنها را وسایلی مقدس مأبانه‎‎ ‎می‌‎پندارند.
خودکار تبلیغاتی ، روشی موثر جهت تبلیغات

تبلیغات برروی خودکار های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در معرض دید مستقیم قرار گیرد و باعث جلب نظری دیگر افراد قرار گیرد. رنگ مناسب و جذاب می تواند در توجه و در معرض دید قرار دادن دیگران بسیار مفید واقع گردد شاید بتوان گفت جز اولویت های اول در یک طراحی خودکار تبلیغاتی رنگ می باشد. طراحی خودکارهای تبلیغاتی باید به شکلی هم مرتبط با محصول یا خدمات بوده و هم راحتی استفاده و دارای بدنه خوش دست ومناسب باشد. در ابتدا نظر مشتری نیز باید سنجیده شود ولی با توجه به اینکه برای چه بخشی می خواهید این خودکارهای تبلیغاتی را تهیه نمائید طراحی نیز قطعا تغییر خواهد کرد جنس بدنه، شکل و گیره های خودکارهای تبلیغاتی می تواند به اشکال مختلف درآید مثلا یک شرکت متقاضی ضرب برند خود برروی خودکارهای تبلیغاتی است این تبلیغ می تواند هم برروی بدنه خودکار و هم با زنجیرو یک پلاک برروی گیره و دسته خودکار مشخص گردد و روش های مختلف دیگر که با توجه نوآوری های طراح به خواستار این وسایل داده می شود.

مساله ای که مهم است خودکار جنبه نوشتاری دارد و باید به شکلی راحت در دست قرار گیرد طراحی خودکارهای تبلیغاتی نباید به شکلی باشد که فقط جنبه تزئینی داشته باشد بلکه باید به نحوی طراحی گردد که براحتی دربین انگشتان قرار گیردنه خیلی بزرگ و قطور و نه خیلی ریز و نازک، جوهر داخل خودکار نیز از مرغوبیت برخودار بوده و براحتی روی کاغذ حرکت کند. در بیشتر موارد تبلیغات روی بدنه خودکار نوشته می شود باید در هنگام طراحی حتما مد نظر داشته باشیم این تبلیغ و یا نوشته ای که برروی بدنه خودکار قرار می گیرد با رنگی متمایز و شفاف برروی خودکار قرار گیرد و به مرور زمان پاک نشود تا بتواند نشانگر تبلیغ دربازه زمانی بالایی باشد. جنس بدنه نیز از مواد مستحکم و مرغوب برخودار باشدتا در اثر ضربه سریع نشکند.

خودکار تبلیغاتی یکی از این وسایل‎‎ ‎می‌‎باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم کاربردی‎‎ ‎می‌‎باشد و افراد زیادی خودکارهای تزئینی را برای هدیه دادن به عزیزان خود، انتخاب‎‎ ‎می‌‎کنند. خودکار تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن و نیز تکرار دفعات استفاده بیشتر از سایر وسایل در جلو چشم افراد قرار‎‎ ‎می‌‎گیرد و ارتباط مستمری میان این وسیله با کارهای روزانه وجود دارد، از اینرو تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر شیوه‎ها‎ی تبلیغاتی دارد.
انواع خودکار تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ترمه خودکارهای تبلیغاتی خود را در انواع مختلف مانند خودکار تبلیغاتی فلزی، خودکار تبلیغاتی PVC‎‎ ، خودکارآویز و همچنین ست خودکار و روان نویس را با تیراژ مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار‎‎ ‎می‌‎هد. خودکار تبلیغاتی یکی از شیوه‎ها‎ی مهم در تبلیغات است که عامل مهمی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات شما‎‎ ‎محسوب می‎شود که با حک کردن نام شرکت و یا مؤسسه شما بر روی خودکار، باعث ایجاد رابطه پایدار بین طرفین (هدیه گیرنده‎ ‎و هدیه دهنده)‎‎ ‎می‌‎گردد.





:: برچسب‌ها: انواع هدایای تبلیغاتی , ساعت تبلیغاتی , ست مدیریتی تبلیغاتی , هدیه تبلیغاتی , کیف تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: